Har du redan ett ID?

Logga in till Brf Tegelbacken i Uppsala - tryggt och säkert

Har du inget ID?

Skapa inloggning till Brf Tegelbacken i Uppsala - enkelt och gratis

Vad är det här?

Denna sida är ansluten till och drivs med hjälp av Socinets plattform.
När du har ett Socinet ID kan du använda det på alla Socinet-anslutna sidor. Läs mer




Felanmälan - fastigheten

JMs Kundservice Tel. 020-731 731
E-mail: kundservice@jm.se
Öppettider:
Mån-tors 07.00-16.00
fre 07.00-14.00

Vem som ska ta emot din felanmälan beror på vilken typ av fel som uppstått. Om något inträffar på funktioner i din bostad och garanti fortfarande finns ska du kontakta leverantören. Fel som gäller gemensamma ytor som exempelvis innergården eller trappuppgång anmäls i första hand till styrelsen.

Mer information gällande bostanden och felanmälan finns under "Bostaden" på hemsidan.

Garantitid

Garantitiden för byggnadsarbeten är fem år. För vitvaror, blandare/vs-armaturer och ytskikt som målning och tapet är garantitiden två år. Garantibesiktningen gjordes cirka två år efter slutbesiktningen. Alla lägenheter kontrollerades då av besiktningsman. Entreprenaden anses avslutad efter godkänd slutbesiktning, och JM är inte längre aktiva direkt emot medlemmar.

Nu efter garantibesikningen anmäls fel som täcks av garanti skriftligen enbart av bostadsrättsföreningens styrelse till JM på webbformulär ”Reklamation år 3-5 ” som du hittar här.

Hiss

Vid fel på hissen, kontakta leverantören Kone direkt på telefon 020-72 20 20. 

Brf Tegelbacken i Uppsala
brftegelbacken.se
JM - Hus att trivas i
www.jm.se